Shop More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
May 20, 2008
Image Size
928 KB
Resolution
2560×1920
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
627
Favourites
7 (who?)
Comments
26
Downloads
8

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 License.
×
Pein and Mascot by Nakahito67 Pein and Mascot by Nakahito67
What your looking at is accually quite funny. The character on the left is a friend of mine that is cosplaying a character from an old Nickelodeon show called Grimm's Fairy tale Adventures. On the right is Pein's first body...his Yahiko or body 1.

funny thing is....both characters are about 15 years apart XD


Shown off at ACen 2008
Add a Comment:
 
:iconseeun402:
SeEun402 Featured By Owner Jun 18, 2009  Hobbyist Digital Artist
That's cool that you met KoriStarfire.
Reply
:iconnakahito67:
Nakahito67 Featured By Owner Jun 18, 2009
yeah it was.


Pain
Reply
:icondarkshioriyukai:
DarkShioriYukai Featured By Owner May 22, 2008  Hobbyist Writer
RANDOM NINJA!!!! XD XD XD Also in this you make Pein look even WAY sexier!!!
Reply
:iconnakahito67:
Nakahito67 Featured By Owner May 22, 2008
lol well I guess thats my job then XD...making Pein extra sexy even though we all know he is already.
Reply
:icondarkshioriyukai:
DarkShioriYukai Featured By Owner May 26, 2008  Hobbyist Writer
XD XD XD ROFL!!!
Reply
:iconnakahito67:
Nakahito67 Featured By Owner May 26, 2008
I know...am I right or what XD. To bad...I would have said hey if I had known it was you...then again i was as body 3 on friday and 4 on saturday...so who knows if you would have known it was me
Reply
:icondarkshioriyukai:
DarkShioriYukai Featured By Owner May 27, 2008  Hobbyist Writer
Huuuuh? Are you talking about Faime? OH!!! Speaking of which I have REALLY AWESOME pictures!!! T_____T Sadly to say I only got to go on Friday, out of the four I could have gone!!! T___T
Reply
:iconnakahito67:
Nakahito67 Featured By Owner May 28, 2008
hmmm I might be...I cant say for sure though...BTW who is Faime? lol I have to see..though only seen on the friday isnt that bad.
Reply
:icondarkshioriyukai:
DarkShioriYukai Featured By Owner May 28, 2008  Hobbyist Writer
Awww, well I actually meant Fanime con. I'm going to upload my pics now....but I HATE the pics with me in them!!! I couldn't smile or decide on a pose though, but I REALLY wanted a picture with the Umbrella Corp Soldier!!!.....I'm a nerd....a sexy one...but still a nerd....XD
Reply
:iconnakahito67:
Nakahito67 Featured By Owner May 29, 2008
fanime con? hmmm dunno where or when that is...or is it the on in texas. lol yay for pics.
Reply
(2 Replies)
Add a Comment: